Shadow

Września ze „Złotymi Lajkami” za najlepszy profil miasta w serwisach społecznościowych

Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-Some’22 dedykowany jest skutecznej komunikacji samorządowej we wszystkich kanałach platform społecznościowych. Facebook, Instagram, czy Tik Tok to dziś podstawowe narzędzia do przekazywania informacji dla mieszkańców oraz kreowania wizerunku miasta czy gminy. Jak się okazuje, najlepiej w Polsce radzi sobie w internecie Września.
 Podczas wieczornej Gali Kongresu Local-Some’22, który odbywał się w Tychach, zostały wręczone „Złote lajki” – nagrody dla profili miast, prezydentów i burmistrzów, a także profili z najbardziej aktywną i angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych. W kategorii „Active”, za najbardziej aktywną komunikację samorządową w mediach społecznościowych i Internecie, główną nagrodę jako profil miejski otrzymała Września. Miasto to triumfowało także w kategorii „Love”, za najbardziej angażującą komunikację samorządową w mediach społecznościowych i Internecie (ex-aequo z Łodzią). Nagrody odebrał osobiście Tomasz Kałużny, burmistrz miasta. Profil miejski Wrześni na facebooku, można znaleźć pod nazwą „Września – Miasto w Centrum Zainteresowania. (ak)